Bu Blogda Ara

20 Ocak 2015 Salı

Ya gelirsin ya da gelmeyişin sonum olur



Tan yeri sabahında kızıl şafakta
Uçurumlardan aşağıya düşüyorum
Her düştüğümde yaralarım azıyor
Ya gel topla beni aşkınla sevginle
Sar yaralı kırlangıç yüreğimi
Ya da bitir bu aşkı
Yüreğim yapraklar gibi ürkek
Yüreğimden düşüyorum izbe sokaklara
Arasam da bulamıyorum düşüyorum ve üşüyorum
Seni aklımda tutmak öylesine zor ki
Yokluğunda her düştüğümde yeniden hatırlamak
Vefasızlığına rağmen yüreğimdesin biliyorum  
Her kırıldığında yüreğime yüreğini giydiriyorum
Gel de ömrümü bir gülüşüne sığdır bekliyorum
Bu defa uçurumdan çıkmadan seni bekliyorum
Ya gelirsin ya da gelmeyişin sonum olur
Mehmet Aluç


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç