Bu Blogda Ara

20 Ocak 2015 Salı

Ben Yüreğimi Sende S/Akladım

Ben Yüreğimi Sende S/Akladım

Ben Yüreğimi Sende S/Akladım 

Ben şair olmak için şiir yazmadım, seni sevdiğim için seni en güzel kelimelerle anlatmak için şiir yazıyorum…

Ben gece gündüz şiir yazmayı başıma taç etmedim, seni başıma taç eyledim, kalemimi o nedenle bırakamıyorum, başıma taktığım tacın hakkını vermek için.

Ben seni sevmek için Aşk’ın yoluna çıktım, sen çıkmak istemiyorsan çıkma ben yolumdan dönecek değilim a gülüm.

Ben ağlasam da bu yola çıktım, sen ağlamak istemiyorsan ağlama be gülüm, kendini zorlama gülüm, benim sevgim ikimizde yeter a gülüm…

Ben yüreğimi sende s/akladım a gülüm, sen olmazsan ben yüreksiz kalırım a gülüm benim.
G/örmek için gönül g/özü lazım a gülüm, oda sende v/ardır.

Geceleri yalnız karanlıklarda ağladım, ağlamak bana y/ar ç/ok geceleri yüreğime saplanıyor s/aklanıyor y/akışıyor be gülüm…

Birde gülüm ağlamak için g/özde yaşlar mı akmalı, a/kan yaşları insanlar mı görmeli? Bilmiyorum yine seni yazıyorum, gönlüm ve k/alemim sana bağlandı. Y/azmayı bırakıp y/anına geliyorum be gülüm…

Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç