Bu Blogda Ara

18 Ocak 2015 Pazar

Kaynana Gelin Atışması

aynana Gelin Atışması

Kaynana Gelin Atışması

Kaynana senin için bir nimettir
Sanma başında gelen bir afettir
Önündeki uçurumlara settir
Az sözüm dinle sende canım gelin

Kaynanam da benim ballı dillidir
Her sözü beni cesaretlendirir
Benimde gönlümde kaynanam tekdir
Sözün dinlerim ben senin kaynana

Oğlum boşu boşuna seni sevmez
Boş ambarlara inan sinek girmez
Asık suratlıyı hiç kimse sevmez
Az sözüm dinle sende canım gelin

Kaynanam benim içinde anadır
Gönlümde ki dertlerime devadır
Sözlerin benim için bal helva'dır
Sözün dinlerim ben senin kaynana

Dili ballı can gelinim şekerim
Bak üzülürsen ben sana küserim
Acı dilin üstüne bal dökerim
Az sözüm dinle sende canım gelin

Kaynanam anamdır her zaman benim
Sensiz ne edeyim bu ömrüm senin
Bana gülümseyen o gönlün benim
Bana kol kanat gerersin kaynanam

Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç