Bu Blogda Ara

21 Ocak 2015 Çarşamba

Ömrümüze Yağarken Semada Tatlı Hüzün



Ömrümüze Yağarken Semada Tatlı Hüzün

Ayrılığın kapısını araladık, akşam hüznü çökünce bensiz ne yapıyorsun bilmiyorum, ama ben dünyaya sığamıyorum.

Benden ayrı kaldığın için bensiz sen gülüyor musun? Ben geceler boyu ağlıyorum sebepsiz nedensiz dünya hırsına yenik düşerek ayrılığa doğru koştuğumuz için.

Kahır dolu gecelerde acaba sende yalnız ağlıyor musun? Ayrılık bizi bitirirdi şimdi sen hiç korkmuyor musun? Mutluluğa giden kapılarımız kapandı… Yoksa sen bensiz gülüyor musun, hatayı bende mi buluyorsun? Peki, öyle olsun hata benim olsun, seni çok sevdiğim için!

Rüzgâr elem dolu hüsran dolu esince her sabah estiğinde, elemler hasretler yüzüme birer tokat gibi vuruyor, yüreğim yanıyor, ama ben kime anlatıyorum ki derdimi!

Kuşlar ile konuşayım dedim heyhat bizsiz bahçesiz viran bağda ötünce, beni sensiz görüp kaçınca yine yalnız kaldım, Rahmana el açtım, ondan daha güzel yaraları saran gönüllerde yara açmadan merhameti ile saran yoktur bildim ona koştum,

Öksüzler gibi bizler hicranla boyum bükük görünce Rahman, şefkatle beni kucakladı…

Yarınlarımız ayrı diye sen ağlamıyor musun bilmem ama artık ben ağlamıyorum, Rahman ya kulum ben bir kapı kapatır on kapı açarım üzülme dedi ne güzel değil mi?

Elveda idi bana söylediğin son sözün belki bu sözünde hayır vardı o an ben bilemedim ve şimdi Rahmanın gönlümdeki engin huzuru ile huzuru buldum
Söyle neden çevirdin benden gülen yüzün diye ağlarken, hakkımda seninle olmak hayırlı değilmiş Rahman yüzüme bakmış bana acımış diye şimdi anladım,

Ömrümüze yağarken semada tatlı hüzün, o hüzünler Rahmanın misafiri dostu imiş gönülde Rahmana ulaştıran yolda arkadaşmış yine şimdi anladım.
Kul Mehmet’im, ah hayat bana oldu zehir oldu diye kahırla şeytanın kucağına düşerken, son anda Rahman bana kendi merhametli yolunu hatırlattı çok şükür, bende gördüm Rahmanın yardımı ile…

Ecel gelince önüne geçilmez yapılmaz ki tehir
Aşk kapımız önüne bak akan coşkun bir nehir
Aşka doğru koşalım gönüllerimiz eylesin seyir
Musallada canım son defa görmeye gelmiyor musun?

Diye feryat ederken daha ölmek zamanı değilmiş, mutlulukla yeni aşklara doğru yol almakmış, şimdi karşımda beni seven cananımın gözlerine bakınca, omzuma başını koyunca, Rahmanın Merhametinin sonsuz olduğunu anladım.
Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç