Bu Blogda Ara

24 Ocak 2015 Cumartesi

Beni Rahman Anlar





Beni Rahman Anlar


Gül Resule varamadım
Gül kokusun duyamadım
Ben Resule ulaşamadım
Yandı gönlüm beni Rahman anlar
Gül Resul canımın canı
Gönlümde sevda ile yananı
Gül Resulü bir görsem gönlümün dinse canı
Yandı gönlüm Beni Rahman anlar
Gül Resul gönül dağına yaslansam
Zalimler nasıl uslanır bir anlasam
Gül Resul mübarek elin öpsem
Ayak bastığı zemini gözyaşımla ıslatsam
Yandı gönlüm Beni Rahman anlar
Kul Mehmet Gül Resulü görür müsün mahşerde
Orada uzatırmı elin bana, yüzüm yerde
Ona ulaşamadım nefisle oldum her yerde
Serseri gönlümle, bana bakmazsa ilerde
Halim ne olur ya Rabbim içerde
Sende olmazsan bu asi kul ile mahşerde
Yandı gönlüm Beni Rahman ancak anlar
Mehmet Aluç

__________________

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç