Bu Blogda Ara

20 Mart 2015 Cuma

Geldi Vakit




Gülüşlerine hasret kaldım gönlümü d/ağladım
Vakit geçmedi sensizlikle yarınlarımı oysa sana b/ağladım
Aşkın vadisinde seni aradım coşkun nehirler gibi ç/ağladım
Geldi vakit hasret ile baş başa kaldım anladım ki yalnızlıkla y/anıldım

Bir sen mi sevdin yanıldım bende sevdim seni k/ana k/ana
Tıka basa dolu dolu c/an olasın dedim bu c/ana
Sensizlik eksik olmadı gönül hanemde hep seni aradım y/ana y/ana
Geldi vakit hasret ile baş başa kaldım anladım ki yalnızlıkla y/anıldım

Elif gibi doğru olursun dedim bir y/anıma
Yusuf olup edep ile durmadın y/anımda
Kul Mehmet’im seni düşünmekten zehir akıttın k/anıma
Geldi vakit hasret ile baş başa kaldım anladım ki yalnızlıkla y/anıldım
Mehmet Aluç





Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç