Bu Blogda Ara

21 Mart 2015 Cumartesi

Varıyorum Rahman’a



Gülümsüyorum Azrail meleğine
Varıyorum Rahman’a kara yüzümle
Varlığını bazen unutsam da Rahmanım
Gül kokan Resulü yakın eyle
Şimdi sonsuza kadar seninleyim
Kara yüzümü ister cehenneminde ak eyle
 İster merhametinle Rahmetinle af eyle
Gül kokan Resulü yakın eyle
Şimdi sonsuza kadar seninleyim
Gece gündüz unutsam da bir an
Nefis şeytana uysam da o an
Tövbe kapısında beni bekleyen Rahmanım
Gül kokan Resulü yakın eyle
Şimdi sonsuza kadar seninleyim
Çizdiğin iman menzilinde biraz saptım
Şeytan denilen lanete yakamı kaptırdım
Bir anda aklıma geldin seni andım
Günahımla geldim huzuruna Rahmanım
Kara yüzümü ister cehenneminde ak eyle
 İster merhametinle Rahmetinle af eyle
Gül kokan Resulü yakın eyle
Şimdi sonsuza kadar seninleyim

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç