Bu Blogda Ara

31 Mayıs 2015 Pazar

Devran Biter Ömür Biter




Gelmez mi gözüm önüme nazlı yârin hayali
Yanar bağrım onun ecel oku ile gitmesine
Teselli teselli etmez bir anlık muhabbet anına
Fakir gönlüm çeker ah kavuşmak geç olmasın eyvah
Ondan oldun âlemde ben seyyah

Cananım aşkım ile sohbet etmek ne güzeldi
İsteğime kavuşmuştum hakka şükür ile bana özeldi
Gitti cananım ne çare gelişine hasreti ile yan gönül
Kucağıma yatan şimdi mezarda bensiz yan yatar
Onun yan yatışı yüreğime batar

Gece karanlıkta korkardı beklerim gece başında
Daha yeni gelmişti sevilmenin sarılmanın tatlı yaşına
Beni görmeden önce sürmeleri çekmişti sırma hilal kaşına
Takdir Rahmanındır ey gönül sabır ile götüren yoldaşı bekle
Bir derdin üstüne bir dert ekleme

Bir neşe olan ecel canana götüren yoldaşı neşe ile beklerim
Aşkı tavaf eyleyen gönlüm sanmayın gidişi ile solmuş
Cananın gülüşleri ötelerde saf saf olmuş bekler beni bana yol olmuş
Canana layık ol gönlüm sabır ile ilahî takdiri bekle
Bir derdin üstüne bir dert ekleme

Kul Mehmet beklemek ne güzel ötelerde cananın gülüşü ziyade
Gözle yolu sen sabırla kavuşmak için kavuşmak zaten alelade
Rahman içine katmış ahiret yoluna vuslatı verir, sanki şerbeti canan bade
Aşk gönlünde olsun ne gam kalır bilirsin ne tasa
Devran biter ömür biter dönen çark durur vuslat başlar sen iman ile yaşa

Mehmet Aluç  (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç