Bu Blogda Ara

6 Haziran 2015 Cumartesi

Vuslata Varacaksa



Aklım divane oldu gülüşün ile parlayan gönül saçlarında
Yıllarca bilmezdim ateşin böylesine tatlı yaktığını
Cihanda âşık olanlar yanarmış gülerdim şimdi pişmanım
Yakarsa da gülüşün saçların yaksın mahrem vuslata varacaksa ey sevgilim

Seher yeli senin için mi benim için mi eser anladım
Kokun gelir her seher yelinde gülüşünle konağınmış senin
Al beni de gönül konağına kokun gülüşünle harmanla mecnun eyle beni
Yakarsa da gülüşün saçların yaksın mahrem vuslata varacaksa ey sevgilim

Ey seher yeli sabahın seherinde çal kapımı götür yârin gönül konağına
Beklemek zordur sabırsızdır gönül cevabı bekleyemez duyulmasın feryadım
Ruşen eyle gönlümü korkarım karanlıklarda saklarım ben gamı, 
varsa kusurun söylemem
Yakarsa da gülüşün saçların yaksın mahrem vuslata varacaksa ey sevgilim

Usandırma bu canı bu ömrü ey sevgilim gülüşünün devası ile güldür
Dermansız çöllerde ovalarda rezil eyleme sırrım eyletme aşikâr
Gönlümdeki sabrı alma eyleme densiz uzatma gülüşünü bağışla
Yakarsa da gülüşün saçların yaksın mahrem vuslata varacaksa ey sevgilim

Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç