Bu Blogda Ara

2 Haziran 2015 Salı

Bu Gece Pişmanlığıma Secdede Ağlamak İstedim



Bu gece pişmanlığımla secde ’de ağlamak istedim ağlayamadım, secdenin içinde kaybolmak nuru içinde Firdevs cennetine uçmak istedim, günahlarım çoktu gitmeme gerek yoktu, pişmanlığımla hatamla yüzleşmeden bunu istemem doğru değildi, kaldım secdede tövbe istiğfar ederek. Sustu benliğim secde de, sustu kâinat secde de, yürek kalemimi iman nehrine batırdım, gönlümü tövbe nehrinde yıkadım, şükür ile doğruldum.

Elimi kolumu ayaklarımı zincirleyen nefsim şeytan yok oldu, uçtu gitti. Çöllerde kavrulmuş dudaklarımla tövbe kapısında milyonlarca günahım bir anda önümde geçti Rabbim o günahlarım tövbe nehrinde yıkamama izin verdi çok şükür, yüreğimin azgın haykırışları sustu. Ey lanet şeytan önce günaha batırdın, sonra gitme tövbe kapısına Rahman kabul etmez boş ver demiştin, sen yanıldın koştum tövbe kapısına çok şükür kurtuldum.

Kelimelerin sözlerin aciz kaldığı gönül yorgunluğum, cevap vermeyen cevapsız lal olmuş cevapsızlıklar, yüreğime dolup donan sözlerim anlamını bulamayan hayatım işte iman ile hayat buldunuz tövbe ile yorgunluğum tükendi, cevap vermeyen cevapsız lal olmuş cevapsız cevaplarım cevap vermeye başladı, yüreğime dolan dolan sözlerim merhamet ile ısındı eridi yok oldu.

Yağmur damlaları haykırışlarımın sesinde duyulmuyordu, şimdi ne güzel yağmur sesini duyuyorum, tövbenin nehrinde Rahmanın Rahmeti keremi ile yıkadım gönlümü, ben kayıptım âlem kayıptı kelimelerim sözlerim kayıptı Rahmanın izni ile hepsini buldum.

Öyle dağılmışım ki bir daha toparlanmam mümkün değil der iken o an Rahmanı unutmuşum ve yanılmışım… Doğru yolda gidenlerden yol sormadan gidersen nefis şeytan uçurumuna gidermiş kul, bilmiyordum bu berat gecesinde öğrendim öğrendim öğrendim çok şükür. Allah ismi değil mi gönülleri aydınlatan nurlandıran, gül kokan Resul değil mi gönlümüze Kuran ile Rehber, Rahman Resulü anan kula rahmet yağar bolca, andım ve dağıttım cümle âleme nur nur çok şükür.
Saf temiz oldu gönlüm nur doldu geceme, kül olmuş gönlümde çiçekler yetişti lale sümbül menekşe menekşe menekşeler açtı çok şükür. Ya Rabbim Sensizliğime en Güzel çare sensin diye bağırırken kâinat ve yollar ben o an ya duymadım, ama şimdi bana duyurdun sesi kısılan kâinat ve yollar benimle beraber rahatına erdi.
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç