Bu Blogda Ara

1 Haziran 2015 Pazartesi

Haydin Koşalım Bu Gece Rahmana


Ey kul işte sana müjdeli bir gece
İşte berat gecesi tövbe et hece hece
Ne mutlu şerefli bir gece
Hikmeti ile nur nur saçan
Af deryası ile gönüllere Rahmeti ile bakan
Rahmanın kuluna lütuf gecesi
Uzaklaşıyor iken günahlarından benden
Koş gel kulum tövbe ile bu geceme candan
Affım ile al beratını almak için yaklaş bana
Karmakarışık düşüncelerini at kenara derim sana
Pişmanlık süzülsün gözlerinden yana yana
Yüreğindeki kasırgaların kapısını kapat
Yaklaş bana deme geç kaldım heyhat
Affım ile al beratını almak için yaklaş bana
Ey kulum af ırmağıma gir pak eyle bedenini
Harabe olmuş gönlünde bahar çiçekleri açtır yaklaş
Benden başkasın benim kadar sevme yaklaş
Af kapımda dolaş pişmanlık ile paylaş
Kilit vurma yüreğine billurlaş
Benimle olmak yeter sana ey kulum der gibi
Çağırıyor Rahman bu gece
Her  an her saniye her nefeste tövbe kapısına
Bu gece borçtan kurtulma, temize çıkıp aklanma gecesine
Kısmet olur mu bir daha bak yok göçtü gitti nicesi
Lanetli şeytan dinin dilini bozar bırak ta gel
Tevhit ağacıma gel dilinde söyle gel
Bana dön yüzün öyle gel esmesin nefis şeytandan yel
Günahın seni sürükler olmuş göl
Gönlüne bir bak bom boş olmuş çöl
Cahilliğin seni rüsva etmeden öldürmeden gel gül
Fikirsizlere bel bağlama yüreğini dağlama gel
Benimle olmak yeter sana ey kulum der gibi
Çağırıyor Rahman bu gece
Her  an her saniye her nefeste tövbe kapısına
Bu gece borçtan kurtulma, temize çıkıp aklanma gecesine
Ben seninleyim
Sen bensiz kendini sanma gel yanma ey kulum
Gel gözlerinle gönlün gülsün işte sana yolum
Yanaklarında yalnızlığın üşümesin ben senin ileyim ey kulum
Sen beni bulmazsan ben seni bulurum
İşte seni çağırırım gel gözyaşın ila gel
Pişmanlığın ila gel
Kâinata sığmayacak sandığın günahınla hatanla gel
Kul hakkı ile gelme
Kulumla helalleş gel
Ben bana işlediğini af ederim sen gel
Benimle olmak yeter sana ey kulum der gibi
Çağırıyor Rahman bu gece
 Her an her saniye her nefeste tövbe kapısına
Bu gece borçtan kurtulma, temize çıkıp aklanma gecesine
Haydi, koşalım Rahmanın izni ile Beratımızı almaya
Secde ile şükre
Candan secde ile
 Varalım ömür geçmesin boş yere
Kalmayalım biçare
İnleyişimiz den gökler ağlasın
Melekler gıpta etsin
Ötelerde gül kokan Resul gülümseme ile baksın
Sığınalım Rahmana
Gönlümüze Rahmanın berat nuru yağsın nur nur
Haydin koşalım bu gece Rahmana
Varalım gülümseme ile varalım gerçek muradımıza
 Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç