Bu Blogda Ara

3 Haziran 2015 Çarşamba

Gönül dizinde yattım



Zülfünü saldın gönül kapıma sen
Zülfün telini tutup sana koştum
Kocaman Aşk’ı senle yaşadım coştum
Gönül dizinde yattım uyudum ben

Düşlerimde seninle âlemi dolandım
Bir an kaybolursun diye sıçrayarak uyandım
Gözlerime bakarken hep karşımda buldum
Gönül dizinde yattım uyudum ben

Aklımı başıma getiren bir sevdaydın
Seninle gönlüm oldu apaydın
Her sabah gülümseyerek dersin günaydın
Gönül dizinde yattım uyudum ben

Senden önce gözyaşlarım avucumdaydı
Halim ne olurdu bu sevda aşk olmasaydı
Gönlünde açan muhabbet çiçekleri olmasaydı
Gönül dizinde yattım uyudum ben


Kul Mehmet’im sevdiğime pişman olmadım
Senin gözlerine bakarak yarınlardan bıkmadım
Gülüşünle gamzende dünya kurdum usanmadım
Gönül dizinde yattım uyudum ben
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç