Bu Blogda Ara

4 Haziran 2015 Perşembe

Özgürlüğün Mısralarını



Unutmaya çalışmak
Yaşamaya çalışmak
İkisi bir arada yaşamak
Hangi sokakta mümkün
Arkam da kalan sensizlik
Kaybolan sendeki bensizlik
Hangi sözleri harcamalı
Muamma
Sözlere mi kelimelerime küseyim
Sana mı küseyim muamma
Ağlasam gece boyu çare olur mu?
Yenildim mi senli yaşamaya
Gözlerine bakarak yarına koşmaya
Dilim varmıyor söylemeye
Kabul etmeye
Acıya mı yanayım
Sensizliğine mi?
Kendi elimle beceriksizliğe mi?
Sensiz mutsuz geçen saatlere mi yanayım
Zamansızlığıma mı kızayım muamma
Bir gecede bedenimi harap eden
Üşüten viran eden ayrılık
Beni yalnızlığın bekçisi eden gecelere mi?
Gecelerden bir türlü gelmeyen sabahlara mı?
Küseyim muamma bilinmezlik şaşkınlık
Susmayan haykırışıma mı?
Tahammülsüzlüğümün son reddine mi?
Hayallerimin gölgesinde sensizliğin hıçkırıklarına mı susun diyeyim
Hangisine söz geçireyim
Hangisine başımdan çekip gidin diyeyim
Tenimde kalan izine kokuna dayanamaz iken
Sensizliğine nasıl dayanayım
Ne olur gelsen de
Bu cevapsız cevabı olmayan
Sorularıma cevap versen
Öyle gitsen ne olur
Rüzgârlı bir sabahın ilk ışıklarında gelsen
Tenimi okşamayan hasretin hançerini yüreğimde çıkarsan
Aylak bir kahkaha ile
Etrafımı saran barbarların yangını viran evimin ateşini söndürsen
Ne geri gidişin olsa
Hep gelişin olsa ne olur
Benim gibi yüreğine hançer mi saplanır bir gelsen
Her gün feryatların kırık aynasında soyunmaktan kurtarsan
Çok şey mi istedim
Öyle ise sadece gel ve yanımda dur ve sus
Bir sonbaharın şafağında kararmış olan bana baksan
Lanetli cüzzam kokan feryatları sustursan yeter
Bende savurayım gökyüzüne özgürlüğün mısralarını
Bakışınla kundakla beni yeter bana
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)




Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç