Bu Blogda Ara

15 Haziran 2015 Pazartesi

Diller Ne Zaman Konuşacak



Diller Ne Zaman Konuşacak

Çileye vurdum zinciri
Küçükken yerdim inciri
Bulamadım gönül zengini
Eser zulüm sıcak sıcak
Diller ne zaman konuşacak
Mazlum hep mi ağlayacak

Yürekten eseyim söyleyeyim dedim
Kelimelerim lal olmuş
Yollarım kıvrım kıvrım solmuş
Hakkın sözü unutulmuş
Eser hasret sıcak sıcak
Gönüller ne zaman kavuşacak
Sevenler hep ayrımı kalacak


Gönüllere zincir vurulmuş
Dillere kelepçe takılmış
Hisler kör olmuş
Yok, mu bunları sizde kıracak güç
Yok, mu doğruya koşacak adımlarınız
Yok, mu gerçeği görecek gözleriniz
Yoksa…
Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç