Bu Blogda Ara

16 Haziran 2015 Salı

Yaklaşmadın Yanıma



Hüma kuşu konmadı başına
Hasret okumu değdi kaşına
Eğdin kaşını dert getirdin başıma
Lutf edip gülersin dedim canıma
Bir adım bile yaklaşmadın yanıma

Yarınsız yarınlara saldın beni
Oysa ben çok severdim seni
Ben seni sevmedim ki yeni
Sendin gönlümde aşkın deseni
Bir adım bile yaklaşmadın yanıma

Üzüntümü gamımı neden görmedin
Seni candan severdim bunu da bilmedin
Başın öne eğdin söylediklerimi de duymadın
Tenha gamlı sokaklara saldın sen beni
Bir adım bile yaklaşmadın yanıma

Gül bahçesi diye ısırgan bahçesine girmişim
Eğri yolda bensiz yürüdüğünü görmemişim
Oysa ben senin için ne hayaller kurmuştum
Canı feda etmiştim sendeki cana yanılmışım
Bir adım bile yaklaşmadın yanıma

İncittin gönlümü bağrı yanık eyledin
Kudret neşesi gözünle bir gülmedin
Derdin söylersin diye kötü bir söz söylemedim
Budak diken gibi battın gönlüme küsmedim
Bir adım bile yaklaşmadın yanıma

Kul Mehmet’im gel yaprak gibi solma
Gam keder içine kalarak hapis olma
Hasret ateşiyle yanarak kayıp olma
Nazlı yârin gülümser yanında ayrılma
Bir adım bile yaklaşmadın sen yine yanıma
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)





Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç