Bu Blogda Ara

16 Haziran 2015 Salı

Nihan Olsun Aşkımız




Gönlünde nihan olsun aşkımız
Koparmasın zülfün de kıyamet diller
Sardım seni cümle âlem gibi zülfün de
Kaçınılmaz olan ayrılık gelirmiş başa
Ecel gelir neylersin kaçamazsın
Tabibimiz ölümdür
Feryat etmek gereksiz asi bir çocuk gibi
Cana gelen gelirmiş zülfün saçından
Koklamadan alırmış
Faslı hazan ile kalan ey gönül
Şemi şimdi yan gönül
Elimizde kalan budur
Başka neyimiz kaldı
Yan yanabildiğince
Can revan ecele kadar yürü
Bu beden konuktur aşkın sahibine
Aşkın hasreti le yan yürü gönül
Kara çalma yas ile aşkın güzelliğine
Artık bu aşk bu can canandır 
 Bana hatıradır Rahman'dan iyi bil gönül
Gökyüzü gibi geniş ol
Işıltılı yârin zülfüne haram sürme ey gönül
Aşk iklimin sahibinin bildiği vardır
Sabırla bekle gönül
Girintili çıkıntılı
Yokuşlu hayatın yolunda sapmadan yürü
Düşmüş fakir biçare olsan da dönme
Aşkın hasreti le yan yürü gönül
Kara çalma yas ile aşkın güzelliğine
Artık bu aşk bu can canandır
 Bana hatıradır Rahman'dan iyi bil gönül
Ağla ey gönül
Âlem gibi derdin olsa da ağla
Sana ağlamak nasipmiş
Zülfü teline dokunamadığın için
Düştüğün dertte vardır tabip
Sana bu aşkı veren yaratan değil mi tabip
Hani nerede neşeli gülüşün
Zülfü teline götürecek
Ağla ve gül gönül
Zülfü nur teline kavuşacaksın
Ağla ve gül gönül bekle
İhya ile can verene şükür et
Bekleyeceğin var
Kavuşacağın yârin var
Aşk yolunda canımı terk etme gönül
Cana kara çalma
Sarhoş gibi kendinden geçme
Senin yerin değildir meyhane
Ol nur zülfü teline dokunamadığının
Kokusuna ol pervane
Divane deseler de
Hicranı sat vuslata gülüşünle
Saklama artık aşkını
Kalmasa da fasl-ı baharın
Âşık olan koşar vuslata
Haydi, vuslata adım adım yürü gönül
Allah'a teslim ol boyun eğ aşk için
Rahmanın Kemali’dir aşk
Rahman dayanağımızdır
Rabbimiz o bizim
Haydi, vuslata adım adım yürü gönül
Allah'a teslim ol boyun eğ aşk için
Bu yolun sonunda saadet var
Sinen dolsun aşk ile
Unutma bunu sen gönül
Mehmet Aluç 
Nihan: Gizli
Şemi: Mumla
Revan: Yürüyüp giden
İhya: Yeniden canlandırma, diriltme
Fasl-ı bahar: İlkbahar
Kemal: En yüksek değer

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç