Bu Blogda Ara

19 Temmuz 2015 Pazar

Cevap Ver Sorularıma Ey Gönlümün Güzeli



Sana beni sev desem, terk edip giderek beni sensiz yalnız bırakma desem beni dinler misin?

Sana aşkın vadisinde el ele gönül gönüle beraber gülümseyerek yürüyelim, mutluluğu beraber yaşayalım desem beni dinler gelir misin?

Sana gönlünde senin ve benim için aşk kokulu güller yetiştir ben gözyaşlarımla sularım desem diker misin gönül bağına?

Sana aşk dolu şiirler yazsam gönlümde ve gözyaşlarım ile sana okusam beni dinler misin?

Gece mehtap, gökyüzünde yıldızlar gülümsemen ile bize her gece doğsun diye az benimle beraber gülümser misin desem gülümser misin?

Aşk dolu kelimeleri kulağına fısıldamak istesem, sen bana fırsat veriri misin?
Gülümseyen seven gönlüne yaslansam sen kalbimi, ben kalbini dinlesem bana izin verir misin?

Avuçlarımda kokun, ellerinde seni severken titreyen ellerimle sana aşkımı sunsam kabul eder misin?
Her gözyaşımda sen aksan, akıtma ne olur gözlerinden beni der misin?

Sensiz aşksız gönlüm iflas eder dersem, iflas etmesin der misin?
Yoksa hepsine hayır diyerek, sen ve ben mutsuzluk deryasında kahırla çile ile yalnızlık ile hayata yürümek için adım atmayan ayaklarımızla, ışığı sönen karanlık ömrümüz ile yaşamaya, yaşamamıza izin mi vereceksin?

Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç