Bu Blogda Ara

25 Temmuz 2015 Cumartesi

Benden Kaçıp Ne Olur Etme Sen Firar


Haydi, sevgili gönlündekini saklama eyle ikrar
Sevdiğini söyle durma et tekrar
Sustukça aşkımıza veriyorsun zarar
Haydi dinle gönül sesini ver çabuk karar
Benden kaçıp ne olur etme sen firar
Aklım başım yel almasın ne olur

Seni sevdiğimi söylüyorum ediyorum tekrar
Sevmekte her zaman vardır inan sevgili yarar
Aşkın tadına vardım seni candan seveli
Ne olur bana karşı sen olma sakın cilveli
Benden kaçıp ne olur etme sen firar
Aklım başım yel almasın ne olur

Yanağımda gönlümde esen rüzgâr ol
Sana doğru geliyor adımlarım ne olur yolum ol
İmlası bozuk cümle gibi bakma bana ne olur sev beni bol bol
Ne olur gitme benden sen uzağa
Dermansız kalırım yalvaramam hudaya
Benden kaçıp ne olur etme sen firar
Aklım başım yel almasın ne olur

 Seni gönlüme yazdı yüceler yücesi hak
Ne olur dön de seni seven gönlüme bak
Ondan sonra ister kaç istersen sen yak
Haydi, mutlulukla beni koluna tak
Benden kaçıp ne olur etme sen firar
Aklım başım yel almasın ne olur


Sevgili varmayalım beraber pişmanlığa
Ayrılırsak sonumuz sevgisizlikle varır düşmanlığa
Haydi, az sev beni düşme ne olur kararsızlığa
 Sev beni aşkımız duyulsun kulaktan kulağa
Benden kaçıp ne olur etme sen firar
Aklım başım yel almasın ne olur

Kul Mehmet’im var sen sev aşkı sen sırlarına var
O zaman sevgili sana aşk ile koşacak o yar
Korkma ey sevgilim aşk ile yaz gününde başına yağmaz kar
Aşk her mevsim yazı yaşamaktır mutlulukla yar
Koş bana aklımı eyleme viraneliğe firar
Aklım hep seninle aşk ile olsun nazlı yar

Mehmet Aluç (Kul Mehmet)


İkrar: Saklamayıp doğruca söyleme, açıkça söyleme.




Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç