Bu Blogda Ara

8 Aralık 2015 Salı

Anlarsın Kıymetimi.




Anlarsın kıymetimi sende ömrüm bitince
 Gönlündeki güllerde kurur yeşermeyince
Gönlünde alevlenmez aşk ateşi yanınca
Anlarsın değerimi sen iş işten geçince

Gönlün hep gezer bilmem nedense yükseklerde
Ağaç yüksek olsa da yaprağı bak yerlerde
Bir gün ömür biterde gönül başka illerde
Anlarsın değerimi sen iş işten geçince

Hasretin beni attı işte viran ellere
Binlerce umudu ben taşıdım bu gönlümde
Bir gün ecel gelirde alır viran ellerde
Anlarsın değerimi sen iş işten geçince

Düşlerimde taradım ben sevgiyle saçını
Ellerim kurudu bak kaldı eğdin başını
Ne olur giderken sen eğme hilal kaşını
Anlarsın değerimi sen iş işten geçince

Dudaklarım titrerdi aşkım dediğim zaman
Aşkla sana varayım dedim vermedin aman
Ömür biter ecel de gelirse olur tamam
Anlarsın değerimi sen iş işten geçince

Kul Mehmet'im ağladım ben bu aşkımız için
Gurbet elde hasretle kaldım bilmem ben niçin
Umutsuz terk edip de gittin söyle ne için
Anlarsın değerimi sen iş işten geçince

Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç