Bu Blogda Ara

8 Aralık 2015 Salı

Gülümsüyordun.


Sana sevgimi sunarken sen ezberimsin demiştim
Beni sevmen için gönlümü senin önüne sermiştim
Sen sanki hayır der gibi bakınca sanki ben ölmüştüm
Gözlerin dolaşıp gözüme değince anlamıştım seviyordun
Gözlerini kısarak başın önünde sen bana gülümsüyordun

Bu beden bu dil solmadan seni seviyorum demiştim
Koşarak senin kollarına aşkın heyecanıyla gelmiştim
Gelmiştim çünkü rüyana girmeyi göze almış sevmiştim
Rüyana girmeye talip olmak ateşe dokunmaktır bilmiştim
Gözlerini kısarak başın önünde sen bana gülümsüyordun

Ben düşerken iteleyen değil elimde gönlümde tutansın
Yıllardır gönlüme sultan diye aradığım ve sultanı olansın
Karşı apartmanın penceresin de gizlice hep bana bakansın
Bu seni seven kalbimi tatlı aşk ateşi ile sen evet sen yakansın
Gözlerini kısarak başın önünde sen bana gülümsüyordun

Aşk bahçenin vaaz geçilmez sevda tutsağınım ben gönüllü
Sen benim gönlümün bahçesinde açan aşkın tek nadide gülü
Sensiz inan gönül bahçemde çiçek açmaz ötmezdi bülbülü
Bu seni seven kalbimi tatlı aşk ateşi ile sen evet sen yakansın
Gözlerini kısarak başın önünde sen bana gülümsüyordun

Kul Mehmet'im al gönlüm senin olsun sensiz yok değeri
Sen varken kimse bükemez gönlümün bileğini yok benzeri
Senin için şiirler yazar beste yapar söyler sana aşk türküleri
Sen uyurken tatlı bir bakışla başında beklerim ben geceleri
Gözlerini kısarak başın önünde sen bana gülümsüyordun
Mehmet Aluç-Kul Mehmet



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç