Bu Blogda Ara

9 Aralık 2015 Çarşamba

Sen Var Kaybolmuşluğunla Yaşamaya.



Sıcaklık sevgiyle başlar
Oysa ben terk edişinle
Kızgınlık dolu
Sıcaklık duyuyorum
Benimle sokaklara taşan
Beni kor alev yakan
Masmavi göğün
Düşleri yağar diyordum
Külleri yağdı başıma
Hadi neyse
Verseydin gitmeden bir buse
Görünüşün kalbimde kalsaydı cüsse
Döndün gittin ya
Arkada gördüm sadece bir ense
Elinde yüreğimi söken o pense
Aşkımızı
İsyanının bayrağına ne diye diktin
Nefret ederim bilirsin ben isyanda
Nasılda terk ettin bir anda
Seni canım sandığımda
Yüreğime sakladığımda
Sen terk ettin gittin
Ben ağladığımda
Arkanı dönüp bakmadın
Ben yıkıldığımda
Kalkmaya çalışırken kalkamadığım da
Haydi neyse
Artık af etmeyen
Yitik sokakların bekçisiyim
Yolun düşerse uğrama
Sana kapalı
Yıkayım diyorum hasretliği
Senin gözlerin gibi bakınca
Yaklaşamıyorum yanına
Sen kim bilir şimdi nerdesin
Hangi kollardasın
Ama ben hala
Seninle yakıyorum
Gönül lambamı
Akşamın karanlığı ile söndürüyorum
Sendeki karanlığı anlamak için
Ama boğuluyorum
Koşuyorum sahile
Denizdeki yakamozların
İçinde kayboluyorum
Hala seni anlayamıyorum
Haydi neyse
Ben düştüm hapise
Sen giy pembe elbise
Hasret kalsam da gülüşe
Sanma yürüyorum güneşe
Yine sendeki karanlıkta kayboluyorum
Sana da kızamıyorum
Sadece nefret ediyorum
Sonrasında üzülüyorum
Artık bir şey söylemiyorum
Ben gidiyorum kaybolmaya
Sen var kaybolmuşluğunla yaşamaya
Devam et.
Mehmet Aluç -Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç