Bu Blogda Ara

11 Aralık 2015 Cuma

Boşuna Mı Ümitle Bekliyorum



Bekledim bütün gece gündüzüm hiç olmadı
Sevdayla geldim gönlün beni sen hiç anlamdın
Döndün yolunu bensizliğin yoluna gittin
Arkanda gelen sevdam yolundan alamadı

Gelmedin bekledim gelirsin diye zamanla
Sönmedi hiç yürekte ateşim ağlamamla
Ömrün geçti yolunda yoluna bakmakla
Arkanda gelen sevdam yolundan alamadı

Gitmene arıyorum sebep bulamıyorum
Sensiz bir an bu âleme ben sığamıyorum
Yollarda beklemeye ben dayanamıyorum
Arkanda gelen sevdam yolundan alamadı

Arıyorum seni bulmak için yürüyorum
Kul Mehmet'im ararken hala sürünüyorum
Gelirsin diye boşuna mı ümitle bekliyorum
Arkanda gelen sevdam yolundan alamadı


Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç