Bu Blogda Ara

9 Aralık 2015 Çarşamba

Uyuyamıyorum


Seni uyurken y(c)anımda görmek
Saçlarına doyasıya sarılmak
Gözlerine bakarak uyumak isterdim
Gittin artık sensiz uyuyamıyorum
Pencerelere çıkamıyorum
Sensiz perişan halimi
 Kimse görmesin istiyorum
Kâbuslarım çığlık olacak
S (c)ana ulaşacak diye uyuyamıyorum

Her gün hasretinle yat(n)ıyorum kalkıyorum
Yanıma geleceksin diye bekliyorum
Ama yine s(b)ensiz uyanıyorum
Hala yastığında senin kokun
Ve ben hala hasretinle yalnız yaşıyorum
Gittin artık sensiz uyuyamıyorum
Kâbuslarım çığlık olacak
S (c)ana ulaşacak diye uyuyamıyorum

Sen tutkulu sevmeyi
Hatta hiç sevmeyi bilemedin
O nedenle anlamazsın beni
Bir sensizlikten bir sessizlikten korkuyordum
Şimdi ikisini de yaşıyorum
Gittin artık sensiz uyuyamıyorum
Kâbuslarım çığlık olacak
S (c)ana ulaşacak diye uyuyamıyorum
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç