Bu Blogda Ara

22 Nisan 2016 Cuma

Git Artık




Artık gönlümde değilsin sen düştün gönlümde ellerimde
Git istediğin yere tutan yok seni artık istediğini sevebilirsin
Yüreğindeki o zehirli hançer ortaya çıkana kadar sevebilirsin
Git artık istediğin yere yoksun düştün artık gözümde ellerimde

Senden bana benden sana umut kalmadı
Sevmelerimiz ihanetinle işgal altında can bulmadı
Aşkımız sevmelerimiz üzerinde kumar oynadın kazanamadın
Git artık istediğin yere yoksun düştün artık gözümde

Yüreğimdeki adresini yüzünü sildim
Beni artık hiç sevmeyeceksin ben bildim
Gözyaşlarımı ben kendim ellerimle sildim
Git artık istediğin yere yoksun düştün artık gözümde

Sokaklar adresler artık bize çıkmıyor
Senin o iğrenç ihanetinden dolayı yüzüme kimse bakmıyor
Artık o hasretinde şimdi içimi hiç yakmıyor
Git artık istediğin yere yoksun düştün artık gözümde

Sahillerde çakıl taşlarında aşkımı aramamda boşuna
Oynadığın bu kumarda ne güzel geldi hoşuna
Toprak kokuyor aşkımız gömdün onu mezara
Git artık istediğin yere yoksun düştün artık gözümde

Sürgün mahpusların demir parmaklıklarından bakıyorum
Yoksa sen misin gönlümde mahpus yatan gönlümü mü yakıyorum
Oysa dün son duruşmada hâkim seni serbest bırakmıştı
Git artık istediğin yere yoksun düştün artık gözümde

Böyle midir artık mevsim’sizliği yaşamak
Yıpranmış bakışlarımla titreyerek yaz mevsimini yaşamamak
Yaz aylarına koşarken kış aylarına rezervasyon yaparak varmak
Git artık istediğin yere yoksun düştün artık gözümde
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç