Bu Blogda Ara

21 Nisan 2016 Perşembe

Tövbe Kapısı


''Günahlarından hâlis olarak tövbe eden kişi hiç günah işlememiş gibidir.
 Kul günahtan tövbe ettiği zaman Cenâb-ı Hak
Bu günahı Kiramen Kâtibin meleklerine,
Kulun günah işlediği mekâna ve zamana unutturur.
Böylece kıyamet gününde o tövbe eden kulun
İşlediği günah için bir şahit bulunamaz.'' Hz. Muhammed(sav)

Duy ey kul duy
Yüce Allah’ın hoşnutluğunu duy
Âlemlere Rahmet söylüyor
Tövbe ile ol Nurlu yolda yolcu ol
Kendini bulmak için yürü
Koyun gibi olma sürü
Günahların tövbe ile kürü
Bulmak hakkı sana yakın
Hak yolda geri kalma sakın
Tövbe kapısına ol yakın
Etrafına bakın Rahman izi her yerde
Uzak kalma yakın ol geride kalma sakın
Hep ol yakın
Şeytanın ezgisini duyma
Onda yok sevgi ona koşma
Haksızlık karşısında susma
Günahın varsa tövbe kapısında kaçma

Bak ömrüne hep kar yağdı
Seni ısıtmak için şeytan yanında kaçtı
Ağladığında kim yüzüne baktı
Derdine kim çare sundu
Yüce Rahman her an seni duydu
Hak yolu gösterdi dedi
Kulum yolun buydu
Madem şaşırdın şeytana uydun
Tövbe et bak ben seni her an duydum
Seninle ben her an oldum
Gördüm gönlündeki gözlerindeki yaşları
Bırak elindeki şeytana ait taşları
Şeytanın ezgisini duyma
Onda yok sevgi ona koşma
Haksızlık karşısında susma
Günahın varsa tövbe kapısında kaçma

Gittiğin mezar sana son durak
Şeytanın yolunu bırak
Tövbe kapısı değil ırak
Haydi, cennete ait düşler kurak
Gül Kokan nur Resule varak
Mazlumların hali ne diye sorak
Bu dünyada elimiz gönlümüz boş olmayacak
Rahman derse ey kulum hani eserin
Günaha daldım duymadın görmedin neredesin
Duymazsın tövbe kapısına gidenlerin ayak seslerini
Şeytanın ezgisini duyma
Onda yok sevgi ona koşma
Haksızlık karşısında susma
Günahın varsa tövbe kapısında kaçma

Kul Mehmet’im açan ezan çiçeklerinin kokusunu hisset
Hissetince açılacak bulunacak sende basiret
Gör işte şeytan yolunu kesti
Tövbe kapısının nur kokan rüzgârı esti
Doğru cevap ile haydi çöz testi
Yoksa bak ömür gelip geçti
Şeytanın ezgisini duyma
Onda yok sevgi ona koşma
Haksızlık karşısında susma
Günahın varsa tövbe kapısında kaçma
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-




Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç