Bu Blogda Ara

22 Nisan 2016 Cuma

İnandıramadım ki Kendime

 
Unuttum desem de gözlerini sözlerini
İnandıramadım kendime inan hepsi yalan
Gittin sen söyle ne kaldı bende o an
Bittim gittim seninle ben kalmadı bende söndü inan bu can
Mutluyum desem de
Gülüyorum sensizde
Hayatım devam ediyor desem de sensiz
İnan bana hepsi yalan
İnandıramadım ki kendime ben bir an
Yalan söylüyorum inanma sen sana
 
Teselli bulmak bunlarla doğru değil
Yalanla yaşarken yaşamak bu değil
Yıkılırken her an adım atmak kolay değil
Matemi yaşarken gülümsemeye çalışmak çok zor inan
Mutluyum desem de
Gülüyorum sensizde
Hayatım devam ediyor desem de sensiz
İnan bana hepsi yalan
İnandıramadım ki kendime ben bir an
Yalan söyleyerek yaşayamıyorum inanma sen bana
 
Her adımında ben battım bataklığa inan
Senmişsin bu gönlüme can olan canan
Seni ne çok seviyormuşum ben anladım şimdi bu an
Dön gel desem gelir misin bana sen olmaz mısın derman
Mutluyum desem de
Gülüyorum sensizde
Hayatım devam ediyor desem de sensiz
İnan bana hepsi yalan
İnandıramadım ki kendime ben bir an
Yalan sözlerle kendimi kandırdım ben o an inanma sen bana
 
Hatırlar bana yeter dedim
Kendimi içinde seninle bulurum diye sevindim
Hatıralar içinde gözlerinde ben o an öldüm
Sensiz hayatı yaşamak çok zormuş şimdi gördüm
Mutluyum desem de
Gülüyorum sensizde
Hayatım devam ediyor desem de sensiz
İnan bana hepsi yalan
İnandıramadım ki kendime ben bir an
Yalan söylüyorum gururuma yediremedim inanma sen bana
 
Dön gel ne olur bitsin kâbus dolu günlerim
Seni ben inan senden daha çok çok severim
Hatam ne ise söyle ben senden binlerce kez özür dilerim
Sevmek sevilmek en güzeliymiş bilemedim söyle nereye giderim
Mutluyum desem de
Gülüyorum sensizde
Hayatım devam ediyor desem de sensiz
İnan bana hepsi yalan
İnandıramadım ki kendime ben bir an
Yalan söyledim sana giderken bilmem neden inanma sen bana
 
Kul Mehmet’im söyle seni nasıl unuturum söyle
Hasretine nasıl dayanırım yıkılmayla ben böyle
Sevgin olmazsa sırtımı nasıl dayarım söyle neye
Dön bana seni her gün götüreceğim kırlarda neşeye gülümsemeye
Yoksa anlamı yok sensiz bu hayatı devam ettirmeye
Mutluyum desem de
Gülüyorum sensizde
Hayatım devam ediyor desem de sensiz
İnan bana hepsi yalan
İnandıramadım ki kendime ben bir an
Yalan söyledim sana giderken bilmem neden inanma sen bana
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-
 

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç