Bu Blogda Ara

7 Ekim 2016 Cuma

Beni Kül Etme


Başına bağlamış oyalı yazma
Kurban olam güzel karşımda suskun durma
Halim nedir diye sen sorma
Mevla’yı seversen gel gönlüme gir
Bu sevda ateşiyle yakıp beni kül etme

Beni sevmezsen bu gönlüm yanar
Yüreğim ağlar derinden kanar
Gurbet illere salma gönlüm sensiz ağlar
Mevla’yı seversen gel gönlüme gir
Bu sevda ateşiyle yakıp beni kül etme

Aşkın yakaladı yakar sinemi
Gel gir gönlüme yakma sinemi
Uzatırım sana tut ellerimi
Mevla’yı seversen gel gönlüme gir
Bu sevda ateşiyle yakıp beni kül etme

Bir buse versen dudaklarından
Güller açıyor taze taze yanaklarından
Yaklaş yanıma uzaklaşma kollarımdan
Mevla’yı seversen gel gönlüme gir
Bu sevda ateşiyle yakıp beni kül etme

Aşkla seven gönüller ağrımaz
Aşkla seven gönül gece gündüz ağlamaz
Aşkla seven sevdiğinden kaçmaz uzaklaşmaz
Mevla’yı seversen gel gönlüme gir
Bu sevda ateşiyle yakıp beni kül etme
Mehmet Aluç-Kul Mehmet












Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç