Bu Blogda Ara

4 Ekim 2016 Salı

Cinaslı Şiir

cinaslı kelimeler ile ilgili görsel sonucu

Kış geldi oldu ayaz
Bahar gelse olsa yaz
Sevdiğim bana mektup yaz
Aşk gönlünde taze iken gönlüme gönlünü yaz

Ne güzelde yakışır geline beyaz duvak
Gel benimle evlen kötü güzel günlere karşı durak
 

Çile doludur çektiğim
Hak yolunda yürümezsem azap olur çektiğim
Ağrıyan dişimdir acıyla çektiğim

Hak Rahmandır bizi yaradan
Aşk acısıyla kanar yüreğim yaradan

Gemiler ufukta göründü karalar
Mektup yazarken kalemim karalar

Sen bu gönlümle durma eğlen
Dur gitme az daha kal eğlen

Seni candan seviyorum derdim
Benden ayrı kaldım çoğaldı benim derdim

Önümüze bizi çekemeyenler tuzak kuralı
Aşkın gereğinde çile vardır budur aşkın kuralı

Gül bülbüle bülbül güle etse de naz
Ağlayan çoksa da gülen çok az

Komşunun tavuğu komşuya görünür kaz
Gece gündüz gönülde çaldığım benim saz


Coştum yine akarım oldum dere
Başını aldın sen gidiyorsun nere

Bu gönlüm aşk dolu gönlü görünce tanır
Bizi görenler âşık değil de acep delimi sanır

Ayrıldık seninle geriye dönmemiz değil geç
Sen bundan önce arzularından ihtiraslarından vaz geç

Gönlüne ara sevecek birini seç
Seversen gönülden sev kendi isteklerinden geç
İkiniz için mutluluk verecek bir ana yolu seç

Aşka gönlüne girimce karışma o gönlünü yontar biçer
Sen terziye karışma ver boyun ölçüsünü o kendisi keser biçer

Masum fakiri sen sanma yalnız öksüz
Rahman her an onunladır sanma varlığı köksüz



Mehmet Aluç-Kul Mehmet 

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç