Bu Blogda Ara

2 Ekim 2016 Pazar

Tefekkür Eyle Gönlüm


 tefekkür ile ilgili görsel sonucu
Tefekkür eyle ey gönlüm var mezar başına
Daha dün koşarlardı şimdi girdiler yerin altına
Daha dün kara toprak üstünde hepsi şendi
Bu dünya benim diyen gururla gezenlerdi
İşte bak şimdi yenilmez olan ecele yenildi

Daha dün tenleri tazecikti boşanmıştı nefreti
Merhameti bilmez çok severdi kara ticareti
Hakkı bilmez hakka ulaşamazdı asi niyeti
Bu dünya benim diyen gururla gezenlerdi
İşte bak şimdi yenilmez olan ecele yenildi

Yaylalarda gezerdi hakkı olmayanı alır yerdi
Onlarca arsası vardı daha çok olsundu derdi
Bilmezdi veren ne için ona onca malı verdi
Veren verdi veren geri aldı şimdi ortada kaldı
Bu dünya benim diyen gururla gezenlerdi
İşte bak şimdi yenilmez olan ecele yenildi

Hak davasına gönül vermedi yönün çevirdi
Haklı haksız demedi ne varsa hepsi benim dedi
Gözünde yaş akmadı yüzü hiç gülmedi adi
Ömür geçer yele benzer dediler güldü hadi dedi
Hâsıl olan muradı hep yıkmaktı işte yıkıldı kaldı
Bu dünya benim diyen gururla gezenlerdi
İşte bak şimdi yenilmez olan ecele yenildi

Dediler insan olan güneşe benzer ısıtır
O dedi ben güneş değilim olamam bilmem hal hatır
Onca günaha girdi boşu boşuna taşıdı katır
Vereceğini yazmadı alacağını yazardı satır satır
Vermediği yazılıyor bilmedi nokta nokta katır
Bu dünya benim diyen gururla gezenlerdi
İşte bak şimdi yenilmez olan ecele yenildi

Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç