Bu Blogda Ara

2 Ekim 2016 Pazar

Cennet Bağında



kara kaşlı güzel kadın tablo ile ilgili görsel sonucu

Mevla’m güzelliği vermiş kaşına gözüne
Sanki şeker bal katmış tatlı diline sözüne
Uzanıp yatsam o yumuşacık pamuk dizine
Mevla’m yaratırken özenmişte yaratmış
Cennet bağında yeryüzüne göndermiş

İsterim düşsün gönlü bu garip gönlüme
Bir evet sözü ile düşsün benim peşime
Hayran olayım kalayım o nur gülüşüne
Mevla’m yaratırken özenmişte yaratmış
Cennet bağında yeryüzüne göndermiş

Toprak ana gibi alsın beni sinesine sarsın
Alsın o güzel taze gönlüne beni karıştırsın
Ey dilber ey güzel sen bu gönlüme yakışırsın
Mevla’m yaratırken özenmişte yaratmış
Cennet bağında yeryüzüne göndermiş

Bir bakışıyla gönlümü anında fetih ettiğin
Bir bakış atarak benden sen uzak gittiğin
Uzaklaşınca dizlerimde dermanın bitirdiğin
Mevla’m yaratırken özenmişte yaratmış
Cennet bağında yeryüzüne göndermiş


Bir öpücük versen bana o cennet gamzenden
Huri misin melek misin kayboldum gülüşünden
Uzattım sana elimi tutar mısın sende ellerimden
Mevla’m yaratırken özenmişte yaratmış
Cennet bağında yeryüzüne göndermiş

Ayarı bozuldu gönlümün hiç söz dinlemiyor
O güzelin koynuna girmezsem ölürüm diyor
Edep nedir şimdi söylesem onsuz hiç bilmiyor
Mevla’m yaratırken özenmişte yaratmış
Cennet bağında yeryüzüne göndermiş

Garip bülbül gibi gece gündüz feryat ederim
Beni sevmezse eğer ben nasıl kime giderim
Aç kollarını sar beni ben kendime az geleyim
Mevla’m yaratırken özenmişte yaratmış
Cennet bağında yeryüzüne göndermiş

Ne edeyim ben şerbeti onsuz bana zehirdir
Söyle ey güzel söyle o taze gönlün kiminledir
Aç kollarını sarılayım bu dünya seninle güzeldir
Mevla’m yaratırken özenmişte yaratmış
Cennet bağında yeryüzüne göndermiş

Kul Mehmet’im sevmezsen yüzüm gülmüyor
Boşa koysam dolmuyor doluda zaten almıyor
Seni göreli gönlüm gülmezsen yaşadığını bilmiyor
Mevla’m yaratırken özenmişte yaratmış
Cennet bağında yeryüzüne göndermiş

Mehmet Aluç-Kul Mehmet


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç