Bu Blogda Ara

7 Ekim 2016 Cuma

Yüreğimi Nara Attım Yanmadı



 
Var mı benim gibi yârden ayrı kalan
Gece gündüz hasret ateşiyle ağlayan
Ben mi canım mı benden bıktı anlamadım
Gurbet ilde yol aradım yolumu bulamadım

Yüreğimi nara attım yanmadı
Bende dayanacak artık hal kalmadı
Derdimi söyledim tabipler anlamadı
Gurbet ilde yol aradım yolumu bulamadım

Bu hasretlik haktan gelmiştir
Bu gönlüm haktan geldiyse çekerim demiştir
Hak bir gün dermanın verir diye gülmüştür
Gurbet ilde yol aradım yolumu bulamadım

İşte budur yârin bendeki eseri
Giderken üstümde bıraktı kederi
Vuslat aradım bulamadım kaldım bir kemik deri
Gurbet ilde yol aradım yolumu bulamadım

Bu hasretlikle fazla yaşamam
Ayaklarım sanki kırılmış yâre koşamam
Arasam da nazlı yâri kaybettim bulamam
Gurbet ilde yol aradım yolumu bulamadım

Kul Mehmet’im sen yaşa bu hüzün ile
Aşkın her gün gelsin yar ismiyle dile
Derdini söyle açan güle bülbüle
Gurbet ilde yol aradım yolumu bulamadım
Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç