Bu Blogda Ara

1 Şubat 2015 Pazar

Ben Sensiz Gülmem



Sensiz yaşamak artık bana haram
Kaçıp nereye giderim ben bilmem
Gelsen ne olur ah seni bir sarsam
Nereye gitsem de ben sensiz gülmem

Hasretti yaşadığım kanar yaram
Uzaklardasın sana nasıl varam
Sensiz durmaz kanar bu derin yaram
Nereye gitsem de ben sensiz gülmem

Gülüşlerini ben kattım aşıma
Bilmedim hasret gelecek başıma
Gelme yar musallada naaşım’a
Nereye gitsem de ben sensiz gülmem

Sensiz bu yüreğime kâbus çöker
Dertler gelin yanıma teker teker
Bu ayrılık nasıl beni terk eder
Nereye gitsem de ben sensiz gülmem

Dualar dilimde ömürler biter
Adımların yar benden ayrı gider
Sevgi olmazsa gönül nasıl güler
Nereye gitsem de ben sensiz gülmem


Kul Mehmet akar gözünde yaşların
Dertlerle saçında çıktı akların
Nereye bakar senin bakışların
Nereye gitsem de ben sensiz gülmem

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç