Bu Blogda Ara

4 Şubat 2015 Çarşamba

Mukaddes Neşelerin Vadisindeyim



Mukaddes Neşelerin Vadisindeyim

Aylar oldu yılar oldu viran yollardayım
Gözümde hasretin gözyaşları
Yüreğimde vuslatın heyecanı
Kavuşamadan sarp yolların yamacında
Bırakıyorum kendimi
Yanık yüreğimin ne çıkarsa şansına
Kırık yara bere içinde
Yaşarken iki beden yüreğimde
Yine düşüyor yanık yüreğimin şansına
Hasret yolu viran yollar
Silinmez hasretin kederli gamlı yüzü
Seher vaktinde kirpiklerimde uykusuzluk
Ayaklarımda hasretin prangaları
Ellerimde
Yarına hazır olmayan soruların cevapsızlığı
Seni ararken ben kayboluyorum
Kendimi bulurken seni kaybediyorum
Hani derler ya gecenin uzunluğunu ancak hastalar bilir
Sen gel gecenin uzunluğunu nefes almadan yaşayan bana sor
Ruhumu titreten hasreti anlayamayan ben
Gönlümün inşirahı sen yoksun
Beni bulamayan sen önümde yoksun
Şakaklarımda süzülüyor vuslatın özlemi
Damla damla
Damlarken toprağa kızıl alev sıcaklığında
Yanıyor yüreğim adımlarım yorgunlukta
Ayağım takılıyor gönlümün engelli tümseklerine
Düşüyorum yollarda birere birer tümseklerin karanlığına
Ayaklarımın altına ayaklanan yüreğim
Yakıyorum vuslatsız’lığın kor alevinde
Vaveyla vaveyla özlemsiz’lik alevi ile
Alıştım hasret alevi ile yüreğimi yakmaya
Ellerim titremeden
Düşüyorum sabahı olmayan koridorların sessizliğine
Gözyaşlarım yıkarken ruhumu ak pak
Ben hala gözyaşlarımı avucumda tutarak
Seni arıyorum gözyaşlarımı şahit tutarak
San aşkımı anlatmak için
Arayıp bulamıyorum
Atıyorum kendimi karanlıklara
Karanlıklarda kaybolurken her şey siliniyor
Takılıyorum Rahmetin engin merhametli oltasına
Ortalık nurdan bir saray
Yarınlar gülümsemenin coşkun nehrinde
Gönüller merhametin salıncağında sallanırken
Gülümseyerek koşuyorum Rahmetin kucağına
Tövbe kapısında rahmetin ortasında
Gülümsüyorum mukaddes neşelerin vadisinde
Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç