Bu Blogda Ara

5 Şubat 2015 Perşembe

Kurtardım




















Bir gün olsun aşksız göz kirpiğim kırpmadım
Doğru söz var iken yalan peşinde koşmadım
Sevmek var iken şefkatsiz ‘lige boyun eğmedim
Aşkın peşine düştüm gönlümü çamurlarda gezdirmedim

Fecir vakti gönlümü Rahmanla beraber eyledim
Karanlık gecelerde secde ile şeytanı rezil eyledim
Nefsim kızdı onu Rahmanı zikirle hayırlara biledim
Aşkın peşine düştüm gönlümü çamurlarda gezdirmedim

 Kul Mehmet der ki gönlümü aşkın nağmeleri ile büyüttüm
Rahmanı anarak yolumdaki rezilleri uçuruma düşürttüm
Tövbe kapısına varınca günahlarımla Rahmanın affını bekledim
Rahmanın yoluna girdim ömrümü rezillikler içinde kurtardım
Mehmet Aluç


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç