Bu Blogda Ara

13 Mart 2015 Cuma

Anlamların İçinde Anlamsızlık İle Kal

Feryat


Ölümü hasretin dudağından öptüm
Öldüm ben o an ihanet dolu bakışların altında
Arama musallada bedenim bulamazsın
Hayallerimin mezarına gömdüler beni
Hayallerimin yıkılışını gördüm
Yıkılan hayallerimin dudağından öptüm
Öptüm de binlerce defa ben öldüm
Artık istemiyorum buseni
Ne bana severek bakacak olan gözlerini
Hele o sözlerini
Hatta ve hatta
Seni istemiyorum
Gelmen fayda etmeyecek ki
Cansız bedenim hayallerimin mezarlığında cansız
Koşman gerektiğinde koşmadın
Sevmen gerektiğinde sevmedin
Gelmen gerektiğinde gelmedin
Kaçtın
Bana küstün
Sensizliği zehir gibi içime akıttın
Cehennem kapısını açan anahtar gözlerinle
Baş ağrısı ile kıvrandıran sözlerinle
Zindan çiçeği karanlığınla
Artık gelme
Sakın ola timsah gözyaşlarını akıtma
Acizliğinle yıkıl benim gibi
Sen bilmezsin acizliği
Şimdi bil yaşa doya doya
Hayat yönünün pusulası kaysın
Hasretimin labirentleri arasında feryatlarımın içinde kaybol
Anlamların içinde anlamsızlık ile kal
Öfkemin isyanımın vıcık vıcık çamurlarına bat
Kan içinde ağlayan gözlerimin sızısını gör
Kükreyen hasretin acısını yaşa
Hasret dağında sana seslenirken
Feryadımın çığlık yürek gümbürtülerini duy
Yüreğimin vahalarda ıssız ulumalarımın yankısını duy
Ben toprağa toprak bana sarılırken
Sen var git senden güzel saran toprak var

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç