Bu Blogda Ara

11 Mart 2015 Çarşamba

Zafer İle Özgürlük Yeşerdi Yüreğinde Çanakkale’m

Çanakkale,zafer,iman,




Eski dünya yenidünya
Nedir bu nefret ile yalancı dünya
Çanakkale de istenilen talan
Yedi dünya üstüne gelirken acımasız
Ecdadım vermez geçit yok der iman ile
Sen ve ecdadım asil düşman ise sefil
Geldikleri gittiler oldular rezil ey Çanakkale’m
Düşman yüreğinde nefreti tavaf ediyor
Senin yüreğinde Çanakkale’m ecdadım vatan aşkı ile
İmanla toprağın ediyor tavaf
Toprağın secde ile şehit kanıyla coşar
İzin vermez esarete
Melekler şehitlere gülümserken
Sen Çanakkale’m yarınlara özgürlük için gülümsüyordun
Sustu lal oldu düşmanın dili
Hayret etti düşman bu gönüldeki imana vatan aşkına
Yedi cihana gülümserken şehitlerim semada
Allahu Ekber semada yankılandı kükredi ecdadım
Yıkıldı düşman kendi nefreti içinde o anda
Gecede ay ve bir yıldız doğdu
 Şehadet kanıyla yıkanmış al bayrağımın üzerine düştü
Çanakkale’m yüzünde gülümseyen nurla açtı solgun yüzün
İsmin yankılandı hayret ve şaşkınlık içinde
Nefret kini söktün arşta
Zafer ile özgürlük yeşerdi yüreğinde Çanakkale’m
Semada dalgalanan bayrak altında

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç