Bu Blogda Ara

10 Mart 2015 Salı

Nura gark oldu gönlümüz

Rahman,nur,


Kâinatı süsleyen gönlüm ile vardım Kul yanına
Rahman bizi kardeş yapmış Resul dedi canım olsun canına
Yalnızlığın damarını parçalayalım dedim ol Yaradan aşkına
          İman nuru gezsin damarımızda                    
Karanlıklara nurdan ihram giydirelim Resul aşkına

Beraber secde ile teslim olalım Rahman’a dedim
Sen gönlümü okudun ben hazırım secde ile Miraç edelim gönlü dedi
Yıktık benliği vardık Rahman huzuruna hiçliğimizi anladık
 Secdede kaldık sanki ebedi

Tavaf eyledik kâinatı hiçliğimizle Rahmanın huzurunda
Titreyen dudaklarımızda Sadakallahülazim dedik
Nura gark oldu gönlümüz meleklerin kalem sesleri eşliğinde
Yazılırken tüm sevaplar silinen günahların nurlu secde anında


Kul Mehmet’im iman kâinatı tavaf ediyor gör arşı
Sakın sen olma insanların görüşlerine karşı
Kuran Resul İman ile ol sen gönlüne al aşkı
Melekler aşkı indirirken aç gönlün kapısın insanlara
Olma sakın sen eli sıkı
Mehmet Aluç







Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç