Bu Blogda Ara

14 Mart 2015 Cumartesi

Ben Onsuz Bir Divaneyim



Arzu halimi söylesem o yâre anlar mı beni
Kapı önünde öksüz bırakır mı beni
Kaynıyor gönül kazanım bir buse ile söndürür mü bilmem
Aşkınla döndüm mecnuna desem
Leyla olup sarar mı acep beni

Seni candan sevmiyorum der ise
Ben bu canı nasıl taşırım canan ’sız anlamaz ise
Merhamet inmezse gül sinesine açmaz ise gönlünü
Aşkınla döndüm mecnuna desem
Leyla olup sarar mı acep beni

Viran olursa gönül evim
Söyleyin ben kime gideyim
Ak yüreğimle ben onsuz bir divaneyim
Aşkınla döndüm mecnuna desem
Leyla olup sarar mı acep beni

Aşkımı kabul etmezse o yar suç işler
Yar’ sız derdime hangi merhem çare eyler
Düşlerim hayallerim onsuz bana nasıl gülümser
Aşkınla döndüm mecnuna desem
Leyla olup sarar mı acep beni

İlahi bu aşk deryasında gezmek ne zor imiş
Gönül kapısını açmak ne kudretli iş imiş
Kul Mehmet’im senden başka yardımcısı yok imiş
Aşkınla döndüm mecnuna desem yardımınla ya ilahi
Leyla olup sarar mı acep beni ya ilahi
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç