Bu Blogda Ara

3 Mayıs 2015 Pazar

Artık Sen Mi Yok Sa Ben Mi (Hece şiir)




Gece gündüz aşk ile sana eyledim niyaz 
Anlamadın beni elinde boşa çaldın saz
Şimdi kaldık ikimizde yalnız  geçti  bu yaz
Sen mi  ben mi çekeriz artık biz  dertli avaz

Zaman durdu sanki geçmez bu ömrün saati
Acep bu ömrün biten vedasız son vaktimi
sevmezsek biz  bir daha bulamayız rahatı
Artık sen mi yok sa ben mi çeker  dertli avaz

Gece gündüz Rahman’a ederim aşk duası
Duymazsın sağır sultan duydu gönlüm salası
Gel gönlüme sığarsın gönlüm harran ovası
Artık sen mi yok sa ben mi çeker dertli avaz

Gel ne olur sen gönlüme ol sultan ya vezir
Gönlüm aşkınla dolu seni sevmeye hazır
Gözlerime bak gönlüme her an sana nazır
Artık sen mi yok sa ben mi çeker dertli avaz
Gel gir koynuma kaianatı sen seyreyle
Çıkalım ovalara baş başa mesireye
Sevelim gönlümüzü aşk ile sen seyreyle
Artık sen mi yok sa ben mi çeker dertli avaz

Ben sana oldum mecnun sen bana bildim meftun
Kul Mehmet sever seni çok inan sen çok memnun
Artık sen mi yok sa ben mi çeker dertli avaz
Gel birleşelim ne sen ne ben çeksin avazı
Mehmet Aluç








Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç