Bu Blogda Ara

3 Mayıs 2015 Pazar

Artık Sen Mi Yok Sa Ben Mi( SERBEST ŞİİR)

Gece gündüz aşk ile gönlüm sana eyledi niyaz  
Sen anlamadın beni elinde boşa çaldın saz
Şimdi kaldık ikimizde yalnız boşa  geçti bu yaz
Artık sen mi yok sa ben mi çeker  dertli avaz 

Zaman durdu sanki geçmez ömrün saati
Acep bu ömrün biten vedasız son vaktimi
Eğer sevmezsek gönülleri bir daha bulamayız rahatı
Artık sen mi yok sa ben mi çeker  dertli avaz 

Gece gündüz Rahman’a gelmen için ederim aşk duası
Duymaz mısın sağır sultan duydu,duymazsın gönlümün salası 
Gel gönlüme sığarsın gönlüm benim harran ovası
Artık sen mi yok sa ben mi çeker  dertli avaz


Gel ne olur sen gönlüme ol sultan ya da vezir
Gönlüm aşkınla dolu seni her an sevmeye hazır
Gözlerime bak gönlüme bak her an sana nazır 
Artık sen mi yok sa ben mi çeker  dertli avaz 


Gel gir koynuma eyle gönlümü  kaianatı  seyreyle
Çıkalım ovalara kalalım baş başa çıkalım mesireye
Sevelim aşk ile gönlümüzü sen kainatı seyreyle
Artık sen mi yok sa ben mi çeker  dertli avaz 

Ben sana oldum mecnun
Sen bana  bilirim meftun
Kul Mehmet sever seni çok memnun
Gel birleşelim  ne sen ne ben çekelim avazı feryadı
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç