Bu Blogda Ara

9 Mayıs 2015 Cumartesi

Şükürler Olsun Rabbim




Nefsim beni düşürdü derde
Derdin içinde ben kurtaran sensin Rabbim
Zaman beni dünya peşinden koşturttu
Zamanı benim peşimde sana teslimiyetle güldürten sensin Rabbim
Sonsuzluğa doğru ömrüm heder içinde yüzerken
Sonsuzluğun kadrini secde ile bildiren sensin Rabbim


Hayat bana değişik düşüncelerin potasında ezerken
İman ile onları yok ederek mesut ettiren sensin Rabbim
Benim düşüncelerimde benden senden başka her şey var iken
Beni sen Nur Kuran ve gül kokulu Resul düşüncesi ile,
 Gönlümü  dolduran sensin Rabbim

Ömrüm kıyılara vuran azgın dalgalar içinde boşu boşuna erir iken
Beni azgın dalgalardan kurtaran sana kul olduğumu hatırlatan,
 Tebessüm  ettiren sensin Rabbim
Fikirsiz düşüncelerin karanlığında umutsuzluğun dehlizine düştüm derken
Beni islam düşüncesi ile umutların baharına ulaştıran sensin Rabbim

Sırtımda yüklerim beni ezim ezim ezer iken
Bir dua ile sırtımdaki yükleri hafifleten,
Yanaklarımda tebessüm estiren sensin Rabbim
Uçmayı bırak yolda yürümeyi beceremez iken
Beş vakit namazda beni huzuruna kabul eden
Semada dolaştıran doğru yolda yürürten sensin Rabbim

Sana binlerce kez şükürler olsun Rabbim
Beni kulun olarak senin yolunda yürümek için
Gül kokan Resulün peşinde
Nurlar saçan Kuran izinden gitmeme için yardım ettiğin için
Sana binlerce kez şükürler olsun Rabbim
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç