Bu Blogda Ara

6 Mayıs 2015 Çarşamba

Yeter Artık Benden Bu Kadar



Ey nazlı yarim nedir havan
Bakışların pek yavan
Sev beni yap tavan
Yoksa bozuk mu kafan
Eline almışsın sapan
Elinde ekmeğini kimdir alan
Seni seviyorum inan
Sevmiyor diyenler söylüyor yalan
Dünyada iyilikten başka nedir kalan
Nefretle gönlü eyleme talan
Kesin söyle seviyor musun deme falan filan
Ben seni seviyorum inan her an
Sende niyetini söyle geçmiyor inan zaman
Ölümden başka dünya da her şey yalan
Birde sevgidir gönülde ömürde mezarda iman ile kalan
Seni seviyorum ulan
İnanmıyorsan gel gönlüm etrafında dolan
Yoksa alırım gönlünün havasını
Yersem de kafama bilmem neyin tavasını
Yerim gelmiş geçmişin anasını
Gel muhabbetle keselim ineğin danasını
Ben diyorum seni seviyorum
Sen diyorsun ben gidiyorum
Ben senin için ölüyorum
Sen diyorsun ben gülüyorum
Yollarına gül döküyorum
Sen diyorsun ben görmüyorum
Ben diyorum yanıyorum gönlüm sende var
Sen diyorsun bizim evde de lamba var
Dedim kalbimi sana açtım
Sen dersin bizim inekte dün kaçtı
Gel anlaşalım yeter ulan aklım çıktı
Biraz saçmaladım galiba olur o kadar
Nazlı yar gülmez bende bozuldu radar
Yeter artık benden bu kadar
Mehmet Aluç



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç