Bu Blogda Ara

8 Mayıs 2015 Cuma

Dilber


Dilbere doğru gidecek oldum
Yola çıkmadan çatık kaşıyla soldum
Beni sever'misin diye sordum
Gönülümü seven kuldan'mısın dedi

Seni gördüm lisanım tutuştu
Can evim çatık kaşınla soldu
Elbet seni seven bu candı aşık oldu
Gönlünü seven kuldanım dilber

Aşkın yolu kamiller içindir dedi
Bu yolda nice aşık kafayı yedi
Gönüldeki oyunları bozan kimdir dedi
Gönülümü seven kuldan'mısın dedi

Gönüldeki oyunları bozan aşktır
Gözlerden akan aşk ile yaştır
Beni mest eyleyen hilal kaştır
Gönlünü seven kuldanım dilber

Öfkeni aşk ile dindirir'misin
Kin nefreti gönülden siler'misin
Haydi kalk çöllere gidelim dersem gelir'misin
Gönülümü seven kuldan'mısın dedi

Ben kul Mehmet  zaten sensiz çöldeyim dilber
Bakışlarında var sanki kokulu amber
Haydi kalk yola düşelim beraber
Gönlünü seven kuldanım dilber
Mehmet Aluç







Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç