Bu Blogda Ara

7 Mayıs 2015 Perşembe

Değermiydi?




Perişanım gamından, aşık olalı neşeni görmedim
Gönül rüzgarım esti etrafında, değer vermedin
Dönme dolap gibi döndüm,  bana kıymet vermedin
Değer miydi peşinden koşmaya, ben bunu bilemedim

Bağrımı ezdim, arzuların hırsın ayakların altında
Bahtım yanında, bana varsaydın olsaydın yanımda
Hicran ile yanarım kor alev, canım gitti canımda
Değer miydi peşinden koşmaya, ben bunu bilemedim

Kul Mehmet'im,  gönülden akan su durulmaz
Aşık olan kula ,elbette bağdat sorulmaz
Gönülde aşk merhamet yoksa ,yaşanılmaz
Değer miydi peşinden koşmaya, ben bunu bilemedim

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç