Bu Blogda Ara

20 Mayıs 2015 Çarşamba

Bilemedim



Gelişin mi güzel
Gelişinin müjdesi mi güzel
Sensiz hasretin mi güzel
Gelişinle hasretinin bitişi mi güzel
Bilemedim sesini duydum
Kendimi kaybettim
Söyleyemedim

Hasret bir anda bitmez diyen ben
Gelişinle hasreti bitiren Yüce Rahman
Ne kadar kısaymış diye bana söyleten
Şükür sevinci ile secdeye vardım
Halin nedir soramadım
Kendimi kaybettim
Söyleyemedim

Terk ederim sensiz yaşayamam diyen ben
Onsuz yaşarsın dedirten yüce Rahman
Bir göz açıp kapanışıyla vuslat ile buluşturan
Aşk sevinç yolculuğunda başımı önüme eğdirdi
Gözyaşlarıma hâkim olamadım ağladım
Seni kollarıma sarıp koklayamadım
Kendimi kaybettim
Sana sarılamadım

Aşk insanı sabır ile hasret ile kadir kıymet bildirir
Sanma ki hasret dert insanı bir anda öldürür
Yüce Rahman var iken o kulunu güldürür
Gidişine aklım ermeyen güzel hoş geldin
Gelişine aklım ermeyen  güzel ne hoş güldün
Mehmet Aluç


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç