Bu Blogda Ara

17 Mayıs 2015 Pazar

Gülüşüne Düğümlenmiş Bir Sevgiliyim



Sensizlik kocaman bir gürültü
Gürültü ise bir ıstırap
Istırap ise zamansız
Vakti geçmeyen
Saatlerin uçurumunda
Savrulmaktır
Savrulmak
Sağır sokakların
Kaldırımlarında savrulmaktır
Savrulmak
Sensizliğin lavlarında yanmak
Sana kavuşamamanın yollarında
Mahpus kalmaktır
Kabre doğru koşarken sensizliğim
Kalbim sökülüyor yerinden
Benden ayrı ben ondan ve senden ayrı
Yüreğimde suskunluğun buz tutan devrinde
Tek başına kalıyorum ve yaşıyorum ve ağlıyorum
Kır çiçeklerim solgun
Ben solgun
Yarınlarım solgun ve suskun ve durgun
Umursamadan bana bakan gözlerinin hapsinde
Taşlardan hücremde bana gülümsemeni bekleyen
Bir idam mahkûmuyum beratını bekleyen
Keşif edilmeyi bekleyen
Sevgine hasret
Gülüşüne düğümlenmiş bir sevgiliyim

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç