Bu Blogda Ara

18 Mayıs 2015 Pazartesi

Gülüşüne düğümlenmiş bir sevgiliyim-6-



Seni benim kadar var mıdır tanıyan
Hiddet gözlerinde gönlünü esir almış
Seninle yaşayan benim ıstırap içinde
Bülbülü gülünde kaçıran sen
Gönlüme çığ düşüren sen
Hayat densizliğine nasıl göz yumuyor
Ciğerimi yerinden sökerken hayat neden benimle olmuyor
Yitik kelimelerin sokakların içinde kayboldum
Bana koş gel diyorum arınmadan
Aşkımız senide beni de arındırır
Sığındığın dengesiz kalıplarınla gel
Aşkımız bizi yeniden kalıba sokar
Ben sen hali ile gelme
Aşk bizi biz yapar
Ne sen kalırsın nede ben
Yoksa sen mi ben mi yanlış adresteyiz
Bu bilinmezlik
Bu densizlik
Bu sevgisizlik
Yüreğine kim kazıdı
Nedir kulağımı sağır eden sensizliğin sesi
Seni benden beni senden ayıran nedir
Söylesen de bilsem
Yanındayım, ama uman umman uzağındayım
Dizin dibindeyiz gördüğün baktığın yok
Gelmeyişinin mucizesi veya anlamsızlığı nedir
Gelip de üzerimdeki bu yükü alsan
Bana sarılsan ölür müsün
Sessizliği yaşamak
Sessizliği yazmak ne zor
Ben yine tevekkül ediyorum
Bundan bir hikmet var diye sabır ediyorum
Belki Rahman kötüleri iyilerle sınıyordur
Sabır ettirerek sevap yazdırıyordur
Hala yanında yine sensiz
Hala sabırla yanındayım bensiz
Sevgimi
Keşif edilmeyi bekleyen
Sevgime hasret seni aşk ile ayıktır ’maya hazır
Gülüşüne düğümlenmiş bir sevgilinim
Mehmet Aluç


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç