Bu Blogda Ara

17 Mayıs 2015 Pazar

Gülüşüne düğümlenmiş bir sevgiliyim-3-



Bir parça sevenim ol dedim
Fazla bir şey istemedim
Sadece gülümse dedim
Ben gülümsemeyi sevmem dedin
Yutkundum zamanla alışırsın dedim
Sabırla bekledim
Ben fazla sevmeyi sevmem dedin
Günü gelince seversin dedim
Suskunluğun edebi ile bekledim
Ama arada yıllar seneler geçti
Hala sende ne gülümseme var
Ne de beni sevdiğini gösteren bir işaret var
Gözlerinde
Ve
Sözlerinde
Ama ben hala seni seviyorum
Kollarımı açıyorum
Sen yüzünü çeviriyorsun
Sen pişman olacaksın
Ve gülümsemeyen o suratınla
Mutluluğu tatmadan ömrünü sona erdireceksin
Ben hala
Yine sana hasret
Yine sensiz
Keşif edilmeyi bekleyen
Sevgine hasret
Gülüşüne düğümlenmiş bir sevgilinim

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç