Bu Blogda Ara

18 Mayıs 2015 Pazartesi

Sabrın Gölgesinde Sığındım Rahman’a-1-



Baharımı gönlümü besmele ile süslüyorum
Gülümsüyorum merhametli gülümseyen yarınlara
Rahmanın gül içinde güle
Ömür içinde gülümseten ömrüme yürüyorum
Yüzümde nur nur çiçekler açıyor secde ile
Bana gülümseyen zamana gülümsüyorum
Gaflet ağlarken uzaklarda kendi dalgasında boğulurken
Şükür ile doğruluyorum
Yürüyorum duanın merhamet ile uzana eli ile ötelere
Aklar iken karanlıkları duam nur nur
Sabrın gölgesinde sığındım Rahman’a Kadir ismi ile
Sığınmasaydım sabırsızlığın derinliğinde kırılsaydı gönlüm
Kim sarardı yaramı
Kim silerdi gözyaşımı
Kim gülüşsüz’lüğüme gülüş eklerdi
Dağlar gibi kocaman asi sözlerimi
Kim teslimiyet ile birleştirirdi
Sabrın gölgesinde sığındım Rahman’a Kadir ismine
Mehmet Aluç




Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç