Bu Blogda Ara

23 Mayıs 2015 Cumartesi

Mutsuz Olmak Hayatın Sonu Değil Ki



Sevmek nedir ki ?
Ben kadar sevmedikten sonra
Bakmak nedir ki koca âlemde
Ben her baktığım yerde seni görüyor iken
Senin bakmaların
Beni görmemelerin nedir ki
Beni görmedikten sonra
Sevmemek ayıp değil ki
Görmemek ayıp değil ki
Sevmediğini
Görmediğini itiraf etmen
Hatanı bilmendir en önemlisi
Yaşamak nedir ki
Benim seni yüreğimde
Ben ölürken yaşattığım kadar değil ise
Senin beni yaşatmadığın kadar mıdır?
Ben ağlar iken sen gülümse diye ağlar iken
Mutlu olmak gülmek midir?
Yoksa güldürmek için ağlamak mıdır?
Mutluluğun güzelliğini göstermek için
Mutsuz olmak hayatın sonu değil ki
Mutluluğa yürüme isteğin var ise
Hiçbir şeyin sonu yoktur

Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç